.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر رادان درباره استفاده از فیس‌بوک

شمال نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی کشور می گوید: شرط نخست استفاده از فیس‌بوک شفاف ‌سازی است.

به گزارش شمال نیوز از واحد مرکزی خبر، سردار رادان درخصوص آزاد سازی استفاده از فیس‌بوک گفت : این‌گونه امکانات و صفحات در فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت.
  سردار رادان افزود : در استفاده از فیس‌بوک ابتدا باید شفاف ‌سازی شود و این شفاف ‌سازی هم باید برای همه باشد و قطعاً اگر چنین کاری انجام ندهیم حوادثی رخ خواهد داد که جبران هزینه‌های آن امکان‌پذیر نخواهد بود.  
وی گفت : این گونه امکانات در فضای مجازی لبه تیزی هستند که اگر خوب استفاده شوند می‌تواند یک فرصت باشد و البته نیاز به دستورالعمل و راهکارهایی دارد که هنوز تعریف نشده است.
  پیش از این فرمانده نیروی انتظامی گفته بود: برخی دستگاه ها با توجیه ارتباط با مخاطب خارج از کشور، از فیس بوک استفاد می کنند که فکر نمی کنم تاکنون مجوزهای قانونی را اخذ کرده باشند.
    سردار سرتیپ احمدی مقدم در حاشیه نشست رؤسای پلیس اطلاعات استان های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره این که برخی وزرا فیس بوک دارند و اظهار نظرهایی درباره رفع فیلتر این شبکه اجتماعی شده است افزود: وظیفه رسیدگی به این موضوع بر عهده شورای عالی فضای مجازی است و تاکنون در تصمیم های رسمی این شورا در این حوزه تغییری مشاهده نشده است. 
  وی گفت: این موارد از جمله موضوعاتی است که پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور قابل طرح است که آیا می توان از فرصت های این حوزه استفاده کرد یا همچنان نگاه تهدید محور به آن داشته باشیم. 
  سردار احمدی مقدم افزود: تاکنون مقررات تغییر نکرده است و از مسئولان انتظار می رود تا در اجرای قانون پیشگام باشند.  
جانشین نیروی انتظامی همچنین مواضع اخیر رئیس‌جمهور درخصوص موضوع عفاف و حجاب را امیدوارکننده خواند و گفت : آن چیزی که از سخنان رئیس‌جمهور محترم برداشت شد این بود که افق‌های بهتری در زمینه حجاب و عفاف در جامعه و در آینده مشاهده خواهیم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.